خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارمنستان


ارمنستان
قيمت 0ريال

ارمنستان
ارمنستان
ارمنستان، با نام رسمی جمهوری ارمنستان و در محل قفقاز جنوبی واقع گردیده و پایتخت آن ایروان است. همسایگان ارمنستان در غرب ترکیه، در شمال گرجستان، در شرق جمهوری آذربایجان، و در جنوب ایران و جمهوری خودگردان نخجوان (جزئی از جمهوری آذربایجان) می‌باشند. 
از جاذبه هایی که در تور ارمنستان مورد توجه گردشگران قرار می گیرد می توان به معبد گارنی، شهر جرموک، شهر اشتاراک و ... اشاره کرد. 
بزرگ‌ترین دریاچه این کشور دریاچه سوان است که آب شیرین دارد. دین رسمی ارمنستان مسیحی ارمنی و زبان رسمی این کشور نیز ارمنی‌است گرچه زبان روسی نیز در این کشور رواج دارد. کشور ارمنستان در بین کشورهای خاورمیانه از نظر دانشگاه های معتبر، کتاب خانه های مجهز و مراکز آموزشی بین المللی از جایگاه ویژه ای برخوردار است ، به گونه ای که از کشورهای همسایه برای ادامه تحصیل به ارمنستان سفر می کنند. البته گردشگران تور ارمنستان برای گذراندن دوره های آموزشی کوتاه مدت نیز به این کشور سفر می کنند. شما مسافرین تور ارمنستان جالب است بدانید مساحت کلی این کشور 29900 کیلومترمربع است که نشان دهنده ی کوچک بودن این کشور است. ارمنستان از قسمت شرقی با جمهوری آذربایجان ، از قسمت جنوبی با ایران، از قسمت شمالی با گرجستان ،از قسمت غرب با ترکیه و از قسمت جنوب غربی با نخجوان همسایه و هم مرز مشترک هستند.
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
قيمت : 0 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت